22 Juli Fredag - 14-16 - dålig morgon

Godmorgon, eller ska jag säga godeftermiddag. Jag vaknade faktikst inte nyss. Det har varit en lång natt och lång morgon. Jag hade fått en fet svullnad och böld i bakre låret. Det svet, gjorde ont och blev större och större. Jag väckte mamma och hon smörjde in den det hjälpte lite men gjorde fortfarande ont. Så försökte sova men det gick inte, Vid 7 på morgonen ringer vi våran familjedoktor och berättar vad som har hänt och då sa hon kom ner på en gång så vi får kolla på den.
.
Jag åker ner och då var det inget farligt, utan jag hade blivit stucken av något (dem visste inte vad men kanske en festing sa dem) iaf, Jag hade fått en allergisk reaktion av giftet som den sprutade ut i mitt ben.
.
Hela mitt ben är bedövat av en salva jag fick och massa tabletter jag ta. Hoppas det går över snart bara!
.
nu mår jag bra och har äntligen fått i mig lite sömn. Mina föräldrar åker till flygplatsen just nu för en vecka i spanien skönt för dem mindre skönt för mig som ska ner och vara i pizzerian hela veckan, så nu måste jag börja göra mig i ordning och gå med mitt svullna ben till jobbet.
opassande bild men vill inte visa er mitt äckliga ben ni kommer bli äcklade! så visar en bild när jag blev intervjuad till tv!
här kommer en till! skit rolig dag kan jag lova!! sköna människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0