26 juli Tisdag - 10.15

Godmorgon, jag har precis vaknat. Ja väldigt tidigt va! jag har lite städning på schemat idag, ska laga mat till familjen och hjälpa min bror att packa!
.
Igår var jag på körlektion och sen drog jag till minnesstunden för norge på stora torget i karlstad, mina tårar bara rann och hela torget var i sorg. Fint tal av fina människor.
.
Varför jag vaknade tidigt var för att jag ska ner och handla lite på ica, för tänkte laga någon italensk rätt till familjen. För dem har ätit pizza varje dag nu stackare. sen hållet jag på att tvätta kläder till min bror han åker hem idag och ska jobba. för er som inte vet som jobbar han som skyddsvakt och ordningsvakt!
.

det var fullt med människor på torget. Som lyssnade stöttade och tända ljus för norge vårat gannland.

det här var bara det lilla. Ni skulle sett efter att dem som pratade och predikade var klara och sa varsegoda kom fram och tänd erat ljus, då blev det fullt!

En jobbig dag för väldigt många!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0