chearleading.

Jag har precis börjat i chearleading. Fan vad kul det är, eller jag har vart där en gång och ska dit igen på tisdag. Alltid drömt om att vara en chearleader efter att man kollat på bring it on hela sitt liv haha!
här kommer några bilder när jag var där sist.
visste inte vad man skulle ha på sig haha!
skit kul att göra vålter på såna skön matta. lite stuttsig är den!
vi höll på att lära oss hur man gör en pyramid
Iaf, jag har precis kommit hem ska snart ut igen, skulle bara byta om! peace!

Kommentarer
Postat av: Malin

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 14:41:36
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0