Godkväll.

Hej mina vänner. Jag kom hem för några timmar sedan. Men orkade inte sätta mig vid datorn, har fortfarande ont i huvudet sen igår kväll. Så jag la mig vid tven och kollade på dum dummare som gick på 6an. nu sitter jag och kollar på snuten i hollywood. dock är det reklam så får skynda mig med detta inlägg.
..
Min dag har varit lugn och trevlig. Jag skippade chearleading träningen, drog istället till hazhar och var med han. Men sen fick jag kraftig magvärk så jag åkte hem för att ta min medecin och för att vila ut.
..
Nu börjar filmen. "Filmen presenteras av" haha. Ni får ha en mysig kväll. Det ska jag försöka se till att ha med tanke på mitt huvudvärk och min magvärk!
..
det här är jag och min bebbe!
<3
stilig kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0