Good will hunting.

Hejsan solstrålar. Förlåt för dålig uppdatering men jag hade så bråttom imorse och jag kunde inte skriva eller tidsinställa inlägg. Men nu är jag hemma. Jag va på körskolan, sen åkte jag till pizzerian och åt en sallad och sen åkte jag till gymmet med lythiane, vi körde ben rumpa och mage. Sen väntade vi på sandra och gick och åt igen haha. Sen skjutsade jag hem en kompis till deje / pappa satt bredvid då"/ haha. och nu är jag hemma. sitter och kollar på två och en halv man!
.
Snart ska jag kolla på, good will hunting, Riktgt bra film, älskar matt damon, riktigt bra skådespelare och snygg haha!
Rekomenderar filmen starkt!
.
Ha en trevlig kväll!
.
så kan det sluta när man tar egopics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0