I kill my self!

Hej mina vänner. lyckades komma loss från sängen det var svårt men jag lyckades. Jag var så trött på morgonen min kropp ville inte röra sig. kände mig så förlamad.
Iaf när jag kom ur sängen går upp för trappan för att äta frukost så tänkte jag en sak " snälla mamma säg inte att jag måste städa idag, snälla snälla snälllla" så fort jag går in i köket för jag höra, "marie du ska städa hela huset där nere" jag bara FAAAAAN! så jag tog tag i städningen och städade mitt rum, renovera rättare sagt. dammsög, putsade fönster, kasta skräp, bäddade om. you name it. jag gjorde allt.

Sen började jag tvätta mina kläder. Får vänta 30 min och sen lägga in nästa tvätt. När tar det slut!! fan.
när jag är klar, ska jag ner till pizzerian och äta lite. Sen dra ut och träffa mina tjejer!
städat i min rosa hello kitty pj. Tänkte bara visa er min tv jag har fått nu. äntligen, är inte ett fan av att kolla på tv. men nu är jag, för den ligger i mitt rum haha!
städar i mina sköna tofflor!! mums haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0