Längesen jag skrev.

Hej, jo jag lever. Det var längesen jag bloggade. Har ni saknat mig? nej tänkte väl det haha!
men iaf, mina vänner tjatar på mig hela tiden att uppdatera bloggen, men jag har inte direkt tid med datorn och bloggen känner jag. Men ska försöka ändra på det från och med nu. Jag ska försöka blogga ordentligt nu när det ändå är sommar.
Mina dagar består av teoriträning och övningsköra gör jag också. Jag jobbar och umgås med mina underbara vänner. Dock suger vädret rejält. Men när ska vi få känna av lite sommarväder? jag vill fan bli brun,
vet ni??? MINA FÖRÄLDRAR jag ska till spanien!!! men halllå? mitt älskling land, det står på min "innan jag dör" lista. Men ärligt. dem åker utan mig.
äsch då jag ska dit om ett år och vara nanny så kommer dit jag med ska ni se.
Ja jag har väl inte mycket mer att säga. Jag ska försöka uppdatera er mer om mina dagar. :)
en sak till jag har klippt mig PAGE :( mitt hår var så dött och slitet, så var tvungen att klippa av allt!
haha gravid mage eller vad? haha!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-20 @ 17:49:06
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0