papoy

Hej mina vänner.
Snackade precis med min kusin om att hon måste komma tillbaka hit när mina föräldrar drar till spanien! föräldrar fritt blir det då, haha!

Hon var här nyligen faktiskt, Det var riktigt roligt. Vad vi gjorde på dagarna och vad vi gjorde senare på kvällarna i följd av nätterna. haha! Riktigt sjuka är vi, och ganska spontana!
dagarna bestod av karlstad, bada och kvällarna promenad, träffa mina vänner, och nätterna satt vi uppe hela natten och dog av skratt. och varje kväll sent på nätterna drog vi ut och gick och snackade. klockan 4 ibland 3 ibland 5-6. haha vi somna alltid jätte sent och vi vaknade tidigt också det var ju det sjuka. haha!
men nu kommer bilder på oss! en hel hög faktiskt.
det borde vara olagligt att gå ut sådär. Jag hade på mig rosa hellokitty PJ. gröna shorts som inte syns. cardigan över och blå grej på huvudet. regnbåge haha! klockan var ungefär 6 på morgonen utan smink och inge sömn!
aa den tjejen var ganska trött och lite lodis av sig! hahaha
just den kvällen skulle jag stå i baren!
jag blandade en jävligt god drink till henne! haha innan vi öppnade !
min kusin är rolig hon tar kort på mig när jag sover haha! ja jag svettas när jag sover haha!
hade sovit 3 timmar på natten.seeeeg dag kan jag lova er.
en dag vid stranden.
sköndag!
min snygga kusin med kattögon!
bätte bild på min fina outfit!
grävde ner lodi, var trött på henne!
så hon blev trött på mig och grävde ner mig!
jag i baren
vi avslutar med en bild på min import kusin, eller aa hon är import på bilden!
skitarg för att hon tog kort! haha okej ångra mig vi avslutar på en bild när jag är arg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0