Sänder mina tankar till norge. sanslöst

Alltså jag tycker det är så sorgligt det som händer i norge. Men herregud vem är så dum att vilja göra så. 
Men helt ärligt man blir ju förbannad vart tar världen vägen. Det händer nya saker hela tiden. Det blir bara värre och värre. 
.

Men hur kan man vilja döda oskyldiga människar minst sagt barn? Vem vill ta någon annans liv? Helt sanslöst.

.

Jag sänder mina tankar till alla Som omkom i norge och till alla som fått uppleva en mardröm. Tänker på hur familjerna reagerar över att aldrig mer få sina barn.

.

Jag mår så illa när jag tänker på det! Önska det fanns en annan utväg.

:

Ska till stora torget i karlstad och tända ljus för alla i norge på måndag. Ska även tända ett ljus och hålla tyst minut för dem som vart med om något så hemskt när jag kommer hem. :(

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0