svar till en läsare.

hej mina vänner. Jag har precis kommit till pizzerian, fick i mig en sallad och nu är jag mätt och belåten. Jag var iväg till sjukhuset det gick super bra. Sen drog jag till trafikskolan det gick också jätte bra. Efter trafikskolan kom mamma och hämtade mig så drog vi och shoppade. Reaaaa över allt! haha så vi köpte en heldel kläder. Med andra ord en lyckad dag.
..
Jag tänkte svara på en läsar fråga jag fick. Eftersom jag inte kunde svara på din blogg tänkte att jag svarar här.
Heej söta människa. Jag vill bara veta vad du lärde dig så jag vet vad jag gjorde rätt hehe. I dont know what I did, but Im glad that I did it!
nej men jag blev glad iaf, Jag tog det på ett positivt sätt.
Men om du ser det här, är jag tacksam för svar :)
kram!
Hittade en gammal bild på pappas dator. En bild från stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0