Top 5 kändisar.

5 tjej kändisar jag älskar och har alltid gjort kommer här. Jag dör för varenda en!
  1. på toppen ligger Mary Kate and Ashley Olsen. Älskar deras karriär, deras utstrålning och när dem var små haha.
.
.
2. BEYONCE MED STORA BOKSTÄVER. Den här tjejen är legend, hon är sångdivan, hennes utseende, hennes talang, hennes utsrålning, hela henne är gjord av guld and i love her.
är hon inte gudomlig.
.
.
3. Jessica Alba. Den här tjejen är också gjord av guld, bästa skådespelaren, snygg kropp, fint utseende. Jag vet itne vad jag ska säga om henne hon har båda benen på jorden och hon vet vad hon vill. hon tackar för det hon får. Älskar det!


sexig...
.
.

4. Jennifer lopez - Men vilken prinsessa. Vilken skönhet, vilken fantastisk sångare, skådespelare. Hon är så begåvad och jag avgudar henne. Hon är otroligt vacker och hennes utseende tackar man ju inte nej till. Kärlek till henne!


Det där leendet,                                         Den där blicken.

Och hennes skratt har ni sett henne skratta. Vilken glädjespridare.

.
.

5. Mila kunis. Vad ska man säga om den här vackra varelsen. Hon är så otroligt begåvad hon med, hon är snygg, hon är en awesome skådespelare. Men hennes ögon är to die for! 
Jag menar kolla bara på denna bild??

hela hon är! mums.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0