studenten!

först måste jag säga ett stort grattis till alla mina fina vänner som tagit studenten. önskar alla en stor lycka i livet.
fan vad jag är avunsjuk på er. vill också, och trösta mig inte med att säga att det är ett år kvar, mår bara dåligt då haha!
Min vecka har varit fullspäckad med att se vänners bal och student. Fan vad fina alla var på balen!
i torsdags så tog alla i karlstad studenten. Jag och shanga var på baraas utspring och sen drog vi till torget där det var fullt ös. men lyckliga studenter som åkte flak. Alla var så glada. åååå!
iaf på fredagen åkte jag och min familj till george student i göteborg. Där var det meeeeeeer ös! där var det overkligt på riktigt. inget jämfört med karlstad. herregud. dem sprang ut med fyverkerier och dansade till musiken och tårarna rann.. ååå!!!
här kommer några bilder..
baraas student bilder! :
älskar dig hjärtat, önskar dig all lycka i världen!
Glädje!
<3
söööööööööööt!
<3
skönhet!
nu till george student!
stiliga grabbar.
lycka.
pappa och george! george kunde inte stå still en enda gång för bild haha!
ÄT BAR!!!
hans sköna lärare.
så såg jag ut på george student. fast tog upp håret efter att dem sprang ut. haha hade hållt på och fixat håret i flera timmar. sen regnade allt förstördes!
synd att jag inte kan visa er videon får nog inte lägga upp den på youtube haha! men ni skulle vart där!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0