dag 1 - göteborg

Jag tog tåget tidigt klockan 9. Kom fram runt 12. Shanga och Lansha mötte mig. Vi gick runt lite på stan med min stora packning.
sen drog vi till min bror. Vi visste direkt inte vart han bodde så vi fick leta runt haha. Men efter 1 timme hittade vi dit. Väl framme så knackade vi sönder på hans dörr men han låg och sov och hörde oss inte. Tillslut fick vi svar hans kompis som sov där vaknade och öppnade dörren. haha han var inte direkt glad att vi väckte han.
Vi lämnade min packning hemma och drog vi hem till lansha för att hälsa på hennes familj.
då fick jag ett samtal av george att jag får göra vad jag vill. Så då planderade vi en hemma fest för shanga fyllde år. Så vi ringde runt och fixade folk och andra saker. Hemma hos lansha fixade vi oss och lagade mat. vid 8 började vi åka mot lägenheten vi fick låna. Där började festen. alla underbara människor kom och fan vad sköna dom var. Snälla och omtänksamma va dom också. Det blev mycket dans och skratt.
Vid 2 drog vi till mcdonalds för fyllekäk. Jag drack inte då, men dom som drack ville äta. haha. och sen vid 4 kom vi hem och la oss och sov.
allt detta hann vi på en dag. skönaste dagen på länge var det.
Roza och lansha. jag på sidan ville inte synas. haha.
Ville inte vara med på någon bild under festen så ni får bilder på dom sköna människorna istället.
shanga och lansha <3
roza och solin :)
netto var där också.
iwan..
solin och laana =)

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

afölja varandra på blogloviN?:)

2011-03-10 @ 13:14:42
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0