dag 4 - Göteborg

Ja nu ska vi se här dag 4. Om jag minns rätt så var det på en tisdag. Direkt när jag vaknade kom shanga och lansha till mig, george hade precis dragit till skolan. Så vi satte på högmusik och bara fulade oss. Sen runt 4 gjorde vi ordning oss och så drog vi mot angered. lansha drog hem coh jag skulle bjuda shanga på en fin restaurang för det var hennes födelsedag. Sen drog vi hem till lansha och va där hela kvällen. Vid 11 tog jag spårvagnen hem till george. hos george var det lugnt dom låg och kollade på film. så jag la mig i sängen bredvid och kollade med dom tills jag somnade.
Det verkade säkert as kort dag. men vi hann göra så mycket.


Jag och min bebbe shanga fast bilden är tagen i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0