det var längesen..

hej, blogg har jag fortfarande. Glömde nästan bort den haha. men nu har en lustig tjej vid namn julia TVINGAT mig bokstavligen TVINGAT mig att blogga. så dem här inlägget är för din skulle jullan bullan!
mina dagar består av plugg, teoriplugg och skola. Det är nog allt jag gör nu förtiden, plugg plugg och åter plugg herregud. jag är klar med nästan allt i skolan nu, har bara några prov kvar och en inlämning kvar sen är jag klar. äntliiiiiigen.

juste hur jag nästan höll på att glömma berätta det bästa av det bästa. jag kör biiiiiil varje dag nu. Jag åker med pappa till deje och till karlstad varje dag. jag har blivit så jävla grym.. Och snart ska jag göra teoriprovet. SÅ plugga plugga plugga!
Sen don omar den 11 augusti. BÄST!

Under dem här veckorna jag inte bloggat har hänt väldigt mycket, Jag har varit i stockholm och träffat vlaad! sen har en nära vän blivit 18 år. så det vart kalas i lördags. och sen har det varit mys på stan med vännerna, waynes och coffe house har varit en favorit och vi är stammisar där. Jätte mysigt. sommaren är ju här snart vafan! äntligen..

Aja iaf, jag har så jävlaaaaaaaa ont i huvudet.... det dunkar som jag vet inte vad. Nu ska jag kolla på svensson svensson HAHAHAHAH klockrent. :)
aja jullan är du nöjD? pusss!
här kommer det bilder.
Jag och vlad <3
har klippt mig!
bebbe och jag, shanga bodde hos mig hela påsklovet.
ta hand om mig dagarna är jag noga med.
dagarna / kvällarna i forshaga ser ut så här.
happy face!
en till sne bild!

Kommentarer
Postat av: julia

HAPPY GIRL HÄR!!! :D



2011-05-23 @ 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0