Sak noel!

hello there, whats up?
.
Ska först börja med att säga nu är sak noel biljetterna köpta. ni vet ALL DAY ALL NIGHT WHAT THE FUCK han kommer till ruttna karlstad. Fan vad längtar, och eftersom det är hallowen den dagen så ska man klä ut sig och jag ska vara militär det låter som mig, manligt och tufft ;)
.
Jag har iaf varit i skolan idag, Sen pluggade jag lite med hazhar, men stackare hans hjärna va inte med idag så det blev mest att jag fick plugga själv.
.
Sen åkte jag hem till nathalie, lagade mat snackade skit, och sen kom leila, då blev det att snacka ännu mer skit haha, Sen drog jag hem.
.
Nu ska jag sova för att jag är jävligt trött! godnatt.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0