Svar på tal!

kbfofd om 2006 = krig i libanon:
men for real? hitta du på allt nu eller varå? du bor i forshaga, då borde man ju hört de innan om de va sant :s mytomaner kommer ofta inte långt i livet...


Asså lilla gumman, jag vet vem du är, fast du är inte ens värd att nämna. Så jag vet vem du är. För det första varför vågar du inte stå för att du skriver?

Sen en sak tilll. Ser det ut som om jag orkar lägga ner tid på en fjortis äcklig fitta som inte vågar stå för det hon säger. Sen jag bryr mig inte om du inte tror på mig. För jag går inte direkt runt i forshaga och berättar om att jag var med i krig. okej?

en till sak hjärtat jag har berättat det för dig.och det vet du om, men du låtsas inte veta om det bara.

Du tror så mycket om dig. och du tror du kan dissa mig, för du vet själv att jag har mer status än dig och är mycket mer omtyckt. Sen om du verkligen verkligen vill veta sanningen gå till min mamma eller pappa för du känner dom bra och vet vilka det är. Så fråga dom vad som egentligen hände 2006. eller fråga min bror som du också känner. Eller någon annan av mina kompisar fjortis!

btw du var inte ens värd dom här orden, men var bara tvungen att få ut mig en sak. JAG BRYR MIG INTE ETT SKIT OM VAD DU TROR ELLER INTE TROR;

En sista grej, du påstår att jag ljuger, haha yeah right, säg ngt jag ljuger om ? allt jag säger visar sig vara sant. Du tror dig vara ngt? typ kung eller ngt, jag kan säga så här .du är äckligt ful, konstig falsk. Nu ska jag inte nämna D ordet mer!

Lägg dig och rulla eller ta självmord baby!!

/peace

Kommentarer
Postat av: madde

fin header :)

2009-10-17 @ 19:20:22
URL: http://madeleinerydells.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej inte gratis! men jag har gratismallar du kan få ta! Allt bra med dig?

2009-10-18 @ 10:28:45
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: johanna:>

man ser ganska direkt ju att det inte är något påhittat, det är ju ingenting man bara sitter och ljuger om.. den som skrev kommentaren lär ju vara ganska nolifer..

hoppas allting är bra med dig annars märi:) hör av dig någon dag!

puss<3

2009-10-18 @ 22:27:55
Postat av: monia ♥ att leva med jävulen

hej, fin blogg du har :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem presentkort på skor direkt hem i brevlådan. Alltså GRATIS SKOR :) Låter inte helt fel va? Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=15779

2009-10-21 @ 13:45:47
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0