Svar på frågor!

Nu är det såhär att några anonyma läsare har frågor och jag tänkte jag svarar här så ni vet liksom :D

en läsare :D
om lång promenad.:
  • kan inte du göra en till video? asso när du kmr hem, kanske? :D<3

    SVAR: En videoblogg? hehe joo det kan jag väl, men jag kan inte vara seriös. kan göra en imoron isf, leila kmr så då kan jag och hon göra en ;) bara att jag kan aldrig vara seriös. utan det kommer bli mer, cha cha bloggen, hellooo bitches ja ni förstår. försöker imorgon!


    Anonym om godmorgon!:
vad går du för linje? Barn o fritid?

SVAR: Ja, jag går på barn utan framtid. Haha vet inte ens varför jag valde den linjen eftersom jag vill bli advokat liksom :o FEL LINJE ! men SOFT LINJE för den delen, love it!


neffy om V - BLOGG!:
  •  
    • vem är den mörka killen som sitter vid datorn ;O


en läsare :D om V - BLOGG!:
  • undrar samma sak?:) han var snygg ;D msn?

    har fått två samma frågor. en av min vän neffy, tryck på namnet däruppe så kmr ni till hennes underbara blogg och en anonym läsare.

    SVAR: Han heter jordanny och bor i karlstad. han är 18 år och singel och sökande. passa på :D hehe vill ni ha msn? ska först fråga han! :D


    Jordanny min vän!


    ronja
    om BÄSTA NYÅR LÄS MED NYPA SALT!:
    • vem är loke?

      SVAR: Loke är en väldigt nära vänn till mig. har kännt varandra ett tag och han är en underbar kille :) men han är iaf, en väldigt nära vän till mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0